ÖN BİLGİLENDİRME
MADDE 1 SATICI BİLGİLERİ
MADDE 1.1 – SATICI
Ünvanı : ANEMON TEKSTİL SAN VE DIŞ TİC LTD ŞTİ
Adresi : MESİHPAŞA CAD.NO:22/C LALELİ/FATİH/İSTANBUL
Telefon : +90 212 219 00 54
Mersis: 0069042264000014
MADDE 1.2 - ALICI
Müşteri olarak www.balerina.com.tr alışveriş sitesine üye olan kişi.
Üye olurken kullanılan adres ve iletişim bilgileri esas alınır.
MADDE 2 SATIŞA KONU ÜRÜNÜN ÖZELLİKLERİ
Mal ya da hizmetlerin temel özelliklerini www.balerina.com.tr adresinde yer
almaktadır. Ürünün temel özelliklerini kampanya süresince inceleyebilirsiniz.
Listelenen ve sitede ilan edilen fiyatlar satış fiyatıdır. İlan edilen
fiyatlar ve vaatler güncelleme yapılana ve değiştirilene kadar geçerlidir.
Süreli olarak ilan edilen fiyatlar ise belirtilen süre sonuna kadar geçerlidir.
Malın/ Ürünün / Hizmetin türü, miktarı, marka/modeli, rengi, adedi, satış
bedeli, ödeme şekli, siparişin sonlandığı andaki bilgilerden oluşmaktadır
Ürün sevkiyat masrafı olan kargo ücreti SATICI tarafından ödenecektir.
MADDE 3 GENEL HÜKÜMLER
3.1) ALICI, www.balerina.com.tr internet sitesinde sözleşme konusu ürünün
temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin ön
bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi
verdiğini beyan eder. ALICI; bu Ön Bilgilendirmeyi elektronik ortamda teyit
etmekle, mesafeli sözleşmelerin vaktinden önce, SATICI tarafından ALICI’ ya
verilmesi gereken adres, siparişi verilen ürünlere ait temel özellikler,
ürünlerin vergiler dahil fiyatı, ödeme ve teslimat bilgilerini de doğru ve
eksiksiz olarak edindiğini teyit etmiş olur.
3.2) Sözleşme konusu ürün, yasal 30 günlük süreyi aşmamak koşulu ile her
bir ürün için ALICI' nın yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak internet
sitesinde yer alan ön bilgilerde açıklanan süre içinde ALICI veya gösterdiği
adresteki kişi/kuruluşa teslim edilmek üzere kargo firmasına teslim edilir ve
yola çıkar.
3.3) Kargo firmasının, ürünü ALICI’ ya teslimi aşamasında karşılaşacağı her
türlü sorun nedeniyle, siparişi verilen ürünün ALICI' ya teslim edilememesinden
dolayı SATICI sorumlu tutulamaz.
3.4) SATICI, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen
niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim
edilmesinden sorumludur.
3.5) SATICI, sözleşmeden doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan ALICI’ yı
bilgilendirmek ve açıkça onayını almak suretiyle eşit kalite ve fiyatta farklı
bir ürün tedarik edebilir.
3.6) SATICI, sipariş konusu ürün veya hizmetin yerine getirilmesinin
imkânsızlaşması halinde sözleşme konusu yükümlülüklerini yerine getiremezse, bu
durumu, sözleşmeden doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan tüketiciye
bildirir ve 10 günlük süre içinde toplam bedeli ALICI’ ya iade eder.
3.7) Ürünün teslimatı için işbu Ön Bilgilendirme Formunun elektronik
ortamda teyit edilmesi şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya
banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülüğünden
kurtulmuş kabul edilir.
3.8) Ürünün tesliminden sonra ALICI' ya ait kredi kartının ALICI 'nın
kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka
aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşun ürün
bedelini SATICI' ya ödememesi halinde, ALICI kendisine teslim edilmiş olması
kaydıyla ürünü 3 gün içinde SATICI' ya iade etmek zorundadır. Bu takdirde
nakliye giderleri ALICI' ya aittir.
3.9) SATICI mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti,
ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü
süresi içinde teslim edemez ise, durumu ALICI' ya bildirmekle yükümlüdür. Bu
takdirde ALICI siparişin iptal edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali
ile değiştirilmesini ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan
kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. ALICI' nın
siparişi iptal etmesi halinde ödediği tutar 10 gün içinde kendisine nakden ve
defaten ödenir. ALICI’ nın kredi kartı ile yaptığı ödemelerde ise, ürün tutarı,
siparişin ALICI tarafından iptal edilmesinden sonra 7 gün içerisinde ilgili
bankaya iade edilir. Bu tutarın bankaya iadesinden sonra ALICI hesaplarına
yansıması tamamen banka işlem süreci ile ilgili olduğundan, ALICI, olası
gecikmeler için SATICI’ nın herhangi bir şekilde müdahalede bulunmasının mümkün
olamayacağını ve SATICI tarafından kredi kartına iade edilen tutarın banka
tarafından ALICI hesabına yansıtılmasının ortalama 2 ile 3 haftayı
bulabileceğini şimdiden kabul etmektedir.
4.0) SATICI dönemsel olarak ürün fiyatlarında kampanyalar yapmaktadır.
Yapılan bu kampanyalar belirli süreli olup kampanya koşulları kapsamında
geçerlidir. SATICI, kampanya koşullarında her türlü güncellemeyi yapma ve
kampanyayı erken bitirme hakkına sahiptir.
MADDE 4 CAYMA HAKKI
ALICI; mal satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, ürünün (Konser ve
Etkinlik Biletleri Hariç) kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa
teslim tarihinden itibaren 14 (ondört) gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai
sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek
sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir. Cayma süresi ürün gruplarına göre
farklılık gösterebilmektedir. Yeniden kullanılamayacak, sağlık ve kişisel
hijyen ürünlerinde iade / değişim kabul edilemez. Abiye ve gece kıyafetlerinde
ise cayma süresi ürünün teslim alındığı günden itibaren 1 gündür. sunumuna
ilişkin mesafeli sözleşmelerde ise, bu süre sözleşmenin imzalandığı tarihte
başlar. Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile hizmetin
ifasına başlanan hizmet sözleşmelerinde cayma hakkı kullanılamaz. Cayma
hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar SATICI’ ya aittir.
Cayma hakkının kullanılması için 14 günlük süre içinde SATICI'ya iadeli
taahhütlü posta, faks veya eposta ile yazılı bildirimde bulunulması ve ürünün
5. madde hükümleri çerçevesinde kullanılmamış olması şarttır. Bu hakkın
kullanılması halinde,
a) 3. kişiye veya ALICI’ ya teslim edilen ürünün faturası, (İade edilmek
istenen ürünün faturası kurumsal ise, geri iade ederken kurumun düzenlemiş
olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar
adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde
tamamlanamayacaktır.)
b) İade formu,
c) iade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları
ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.
d) Satıcı veya sağlayıcı, tüketicinin cayma hakkını kullandığına ilişkin
bildirimin kendisine ulaştığı tarihten itibaren belirtilen cayma hakkı süresi
içinde ürün ile ilgili tahsil edilen tüm ödemeleri iade etmekle yükümlüdür.
Taşıma ve benzeri malın tüketiciye teslimi için doğan masraflar bu hizmetler
ALICI’ ya ürünün teslimatı için bu hizmet verildiğinden iade edilmez.
e) ALICI’ nın kusurundan kaynaklanan bir nedenle malın değerinde bir azalma
olursa veya iade imkânsızlaşırsa ALICI kusuru oranında SATICI’ nın zararlarını
tazmin etmekle yükümlüdür.
f) Cayma hakkının kullanılması nedeniyle SATICI tarafından düzenlenen
kampanya limit tutarının altına düşülmesi halinde kampanya kapsamında
faydalanılan indirim miktarı iptal edilir.
g) Cayma hakkı nedeniyle iade edilen ürünün satıcıya geri gönderilirken
ödenen kargo bedeli, ürün iade talebi oluşturulurken sistem tarafından
belirtilen kargo kodu kullanılarak yapılması durumunda SATICI’ ya aittir.
ALICI, belirtilen iade kargo firması dışında bir kargo firması ile iade paketi
göndermesi durumunda iade ile ilgili doğan bedelleri karşılamakla
yükümlüdür.
h) Siparişinizin ücretini kapınızda peşin ya da banka kartıyla ödemek
istiyorsanız, Kargo Şirketi tarafından sunulan ek bir servis olan "Kapıda
Ödeme servisini" kullanabilirsiniz. Kargo şirketinin sunduğu bir ödeme
hizmeti olan Kapıda Ödeme seçeneğine ait servis bedeli kargo şirketine aittir.
Ürünün iade edilmesi durumunda satıcının sorumlu olmadığı bu servis bedeli iade
edilmez.
ı) İade etmek istediğiniz ürünleri +90 212 219 00 54 numaralı telefondan
ekibimizle iletişime geçerek belirtilen adrese yapabilirsiniz.
MADDE 5 CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER
ALICI’nın istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda
hazırlanan, niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan ve çabuk
bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan mallar,
ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan;
iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler, tesliminden sonra
başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler,
fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı
veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetler, abonelik sözleşmesi
kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınlar,
elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim
edilen gayrimaddi mallar, cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin
onayı ile ifasına başlanan hizmetler ve ALICI tarafından ambalajının açılmış
olması şartıyla, ses veya görüntü kayıtları, yazılım programları ve bilgisayar
sarf malzemelerinin iadesi Yönetmelik gereği mümkün değildir.
İşbu Ön Bilgilendirmenin uygulanmasında, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca
ilan edilen değere kadar ALICI’nın mal veya hizmeti satın aldığı ve
ikametgahının bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyetleri ile Tüketici
Mahkemeleri yetkilidir.
SATICI şikâyet ve itirazları konusunda başvurularını, T.C. Sanayi Ve
Ticaret Bakanlığı tarafından her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar
dâhilinde mal veya hizmeti satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki
tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici mahkemesine yapabilir.
İşbu Ön Bilgilendirme ticari amaçlarla yapılmaktadır.
MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ
MADDE 1 – TARAFLAR
1.1 – SATICI
Ünvanı : ANEMON TEKSTİL SAN VE DIŞ TİC LTD ŞTİ
Adresi : MESİHPAŞA CAD.NO:22/C LALELİ/FATİH/İSTANBUL
Telefon : +90 212 219 00 54
Eposta adresi : [email protected]
1.2 – ALICI
Müşteri olarak www.balerina.com.tr alışveriş sitesine üye olan kişi.
Üye olurken kullanılan adres ve iletişim bilgileri esas alınır.
MADDE 2 – KONU
İşbu sözleşmenin konusu, ALICI’nın SATICI’ya ait www.balerina.com.tr
İnternet sitesinden elektronik ortamda siparişini yaptığı aşağıda nitelikleri
ve satış fiyatı belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502
sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler
Uygulama Esas ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak
ve yükümlülüklerinin saptanmasıdır.
MADDE 3 – SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN
Malın/ Ürünün / Hizmetin türü, miktarı, marka/modeli, rengi, adedi, satış
bedeli, ödeme şekli, siparişin sonlandığı andaki bilgilerden oluşmaktadır
MADDE 4 – GENEL HÜKÜMLER
4.1 ALICI, www.balerina.com.tr internet sitesinde sözleşme konusu ürünün
temel nitelikleri, tüm vergiler dahil satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata
ve bunun masraflarının ALICI tarafından karşılanacağına, teslimatın
gerçekleştirileceği süreye ve SATICI’nın tam ticari unvanı, açık adresi ve
iletişim bilgilerine ilişkin ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve
elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.
ALICI; bu sözleşmeyi elektronik ortamda teyit etmekle, mesafeli
sözleşmelerin akdinden önce, Satıcı tarafından Tüketici’ye verilmesi gereken
adres, siparişi verilen ürünlere ait temel özellikler, ürünlerin vergiler dahil
fiyatı, ödeme ve teslimat bilgilerini de doğru ve eksiksiz olarak edindiğini
teyid etmiş olur.
4.2 Sözleşme konusu ürün, yasal 30 günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir
ürün için ALICI’nın yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak internet sitesinde
ön bilgiler içinde açıklanan süre içinde ALICI veya gösterdiği adresteki
kişi/kuruluşa teslim edilir. Madde 3’te gösterilen teslimata ilişkin her türlü
kargo ücreti ALICI tarafından karşılanacak olup siparişine ilişkin faturasına
“Gönderim Ücreti” adı altında yansıtılacaktır.
4.3 Sözleşme konusu ürün, ALICI’dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek
ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden SATICI sorumlu
tutulamaz.
4.4 Kargo firmasının, ürünü ALICI’ya teslimi aşamasında karşılaşacağı her
türlü sorun nedeniyle, siparişi verilen ürünün ALICI’ya teslim edilememesinden
dolayı SATICI sorumlu tutulamaz.
4.5 SATICI, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen
niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim
edilmesinden sorumludur.
4.6 SATICI, haklı bir sebebe dayanmak şartıyla, sözleşmeden doğan ifa
yükümlülüğünün süresi dolmadan ALICI’ya eşit kalite ve fiyatta farklı bir ürün
tedarik edebilir.
4.7 SATICI, sipariş konusu ürün veya hizmetin yerine getirilmesinin
imkansızlaşması halinde sözleşme konusu yükümlülüklerini yerine getiremezse, bu
durumu, sözleşmeden doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan tüketiciye
bildirir ve ALICI’ya eşit kalite ve fiyatta farklı bir ürün tedarik edebilir.
4.8 Sözleşme konusu ürünün teslimatı için işbu sözleşmenin imzalı
nüshasının SATICI’ya ulaştırılmış olması ve bedelinin ALICI’nın tercih ettiği
ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli
ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi
yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
4.9 ALICI alışveriş esnasında sisteme tanımladığı kredi kartı bilgilerinin
doğru olduğunu, bu kredi kartının kullanımından dolayı kaynaklanacak her türlü
hukuki ve cezai yasal sorumluluğunun kendisinde olduğunu kabul ve taahhüt eder.
Ürünün tesliminden sonra ALICI’ya ait kredi kartının ALICI’nın kusurundan
kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak
kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini
SATICI’ya ödememesi halinde, ALICI’nın kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla
ürünün 3 gün içinde SATICI’ya gönderilmesi zorunludur. Bu takdirde nakliye
giderleri ALICI’ya aittir. Eğer ALICI ürünü geri göndermezse kredi kartından herhangi
bir nedenle ürün bedelinin alınmaması veya ürün bedelinin kredi kartına iade
edilmesi durumlarında ürün bedelinin hiçbir ihtara gerek kalmaksızın SATICI
banka hesaplarına havale edileceğini kabul ve taahhüt eder.
4.10 SATICI mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti,
ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü
süresi içinde teslim edemez ise, durumu ALICI’ya bildirmekle yükümlüdür. Bu
takdirde ALICI siparişin iptal edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali
ile değiştirilmesini, ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan
kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. ALICI’nın
siparişi iptal etmesi halinde ödediği tutar 10 gün içinde kendisine nakden ve
defaten ödenir.
4.11 SATICI tarafından bir kampanya aracılığı ile müşteriye verilen puanlar
sadece bir alışveriş için geçerlidir. Bu puanlar ürün iade edilse bile geri
iade edilmez.
ALICI’nın kredi kartı ile yaptığı ödemelerde ise, ürün tutarı, siparişin
ALICI tarafından iptal edilmesinden sonra 7 gün içerisinde ilgili bankaya iade
edilir. Bu tutarın bankaya iadesinden sonra ALICI hesaplarına yansıması tamamen
banka işlem süreci ile ilgili olduğundan, ALICI, olası gecikmeler için
SATICI’nın herhangi bir şekilde müdahalede bulunmasının mümkün olamayacağını ve
SATICI tarafından kredi kartına iade edilen tutarın banka tarafından ALICI
hesabına yansıtılmasının ortalama 2 ile 3 haftayı bulabileceğini şimdiden kabul
etmektedir.
MADDE 5 – CAYMA HAKKI
ALICI, sözleşme konusu ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki
kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 14 gün içinde hiçbir sebep göstermek zorunda
olmaksızın cayma hakkına sahiptir.
Ancak, yılbaşı, bayramlar, anneler günü gibi belirli günlere yönelik
ALICI’ya özel olarak hazırlanan, satışa sunulan ve/veya ithal edilen ürünlerde,
kampanya ve promosyon ürünlerinde ürünün iadesi alınamamakta; ALICI bu şartları
kabul ederek alışverişini gerçekleştirmektedir.
Cayma hakkının kullanılması için değişen ürün gruplarında belirtilen süre
içinde SATICI’ ya faks veya eposta ile bildirimde bulunulması ve ürünün
7. madde hükümleri çerçevesinde kullanılmamış olması şarttır. Bu hakkın
kullanılması halinde,
a) 3. kişiye veya ALICI’ ya teslim edilen ürünün faturası, (İade edilmek
istenen ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu
iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına
düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde
tamamlanamayacaktır)
b) İade formu,
c) Belirtilen iade süresi içerisinde iade edilecek ürünlerin kutusu,
ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak
teslim edilmesi gerekmektedir. Bu belgelerin SATICI’ ya ulaşmasını takip eden
14 gün içinde ürün bedeli ALICI’ ya iade edilir.
Cayma hakkı nedeniyle iade edilen ürünün kargo bedeli yurtiçi
siparişlerinde SATICI tarafından karşılanacaktır.
Ürün SATICI’ ya iade edilirken, ürünün teslimi sırasında ALICI’ ya ibraz
edilmiş olan orijinal faturanın da (muhasebe kayıtlarımızda tutarlılığı
sağlamak amacıyla) iade edilmesi gerekmekte olup faturanın ürünle birlikte ya
da en geç ürünün gönderilmesinden itibaren 5 gün içerisinde SATICI’ ya
gönderilmemesi durumunda iade işlemi gerçekleştirilmeyecek, ürün aynı şekilde
karşı ödemeli olarak ALICI’ ya geri gönderilecektir. Ürünle beraber iade
edilecek olan faturanın üzerine de “iade faturasıdır” ibaresi yazılıp ALICI
tarafından imzalanacaktır.
d) İade etmek istediğiniz ürünleri www.balerina.com.tr adresinde belirtilen
adrese yapabilirsiniz.
MADDE 6 – CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER
ALICI’nın istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda
hazırlanan, niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan ve çabuk
bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan mallar,
ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan;
iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler, tesliminden sonra
başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler,
fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı
veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetler, abonelik sözleşmesi
kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınlar,
elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim
edilen gayri maddi mallar, cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin
onayı ile ifasına başlanan hizmetler ve ALICI tarafından ambalajının açılmış
olması şartıyla, ses veya görüntü kayıtları, yazılım programları ve bilgisayar
sarf malzemelerinin iadesi Yönetmelik gereği mümkün değildir.
MADDE 7 – BORÇLUNUN TEMERRÜDÜ
ALICI’nın temerrüde düşmesi halinde, ALICI, borcun gecikmeli ifasından dolayı
SATICI’nın oluşan zarar ve ziyanını ödemeyi kabul eder. ALICI’nın temerrüdünün
SATICI’nın kusurundan kaynaklandığı hallerde ALICI herhangi bir zarar ve ziyan
talebini karşılamak mecburiyetinde olmayacaktır.
MADDE 8 – YETKİLİ MAHKEME
İşbu Ön Bilgilendirmenin uygulanmasında, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca
ilan edilen değere kadar ALICI’nın mal veya hizmeti satın aldığı ve ikametgahının
bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyetleri ile Tüketici Mahkemeleri
yetkilidir.
SATICI şikâyet ve itirazları konusunda başvurularını, T.C. Sanayi Ve
Ticaret Bakanlığı tarafından her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar
dâhilinde mal veya hizmeti satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki
tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici mahkemesine yapabilir.
İşbu önbilgilendirme ticari amaçla yapılmaktadır.
Lütfen Dikkat: Kargo tutanağını imzalamadan önce kargo paketinizin taşımadan
dolayı hasarlı olup olmadığını lütfen kontrol ediniz. Kargo paketinizde
herhangi bir nedenle hasar var ise teslimatla ilgili hiç bir belgeyi
imzalamadan kargo yetkilisine tutanak tutulması için kargonuzu iade ediniz.
Size tarafımızdan yeni ürünleriniz derhal gönderilecektir. Kargo paketi hasarlı
olan ürünlerin teslim alınması durumunda içindeki ürünlerin hasarından veya
eksikliğinden www.balerina.com.tr sorumlu değildir.